Klantenservice

Bekijk hier de veelgestelde vragen voor meer uitleg. Ook kunt u hier de instructie lezen hoe u een bestelling kan plaatsen. Uiteraard kunt u onze klantenservice bellen bij vragen.

Help

Veelgestelde vragen

Bekijk of uw vraag er tussen staat alvorens u ons contacteert.

Voor al uw overige vragen: De TENA-advieslijn 0800 94 545 (gratis)

Levering

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Uw bestelling wordt in heel België thuisbezorgd tussen 09.00 en 17.00 uur. Discreet thuisbezorgd in een blanco verpakking. Wanneer u niet thuis bent, ontvangt u een bericht in uw brievenbus. Bestelling wordt tot 3 keer aangeboden. Bij geen succes, zal de bestelling retour gaan. Wij doen onze uiterste best om binnen 3 werkdagen te bezorgen.

Afleveradres

Kan mijn bestelling op een ander adres bezorgd worden?
Wanneer u zichzelf registreert als gebruiker kunt u verschillende afleveradressen ingeven. U kunt dan voor elke bestelling opnieuw kiezen welk adres. Voor thuiszorg of mantelzorg erg gemakkelijk om zo de producten direct bij de bewoner/patiënt te laten bezorgen.

Registreert u zich niet met uw gebruikersaccount dan is het afleveradres gelijk aan het factuuradres.

Betalen

Wanneer wordt mijn betaling verwerkt?

Het is afhankelijk van de door u gekozen betaalwijze hoe lang het duurt voordat uw betaling is verwerkt. Betaling via Bancontact wordt vrijwel direct verwerkt. Bij een betaling via kredietkaart wordt het bedrag gecrediteerd wanneer uw bestelling ons magazijn heeft verlaten.
 
Waarmee kan ik betalen?

De transacties die worden verricht in de TENAshop worden beveiligd door het betaalsysteem Ogone (www.ogone.com). Wij accepteren de betaalmethoden die via Ogone worden ondersteund, onder andere: Visa, Mastercard, Maestro, Bancontact/Mister Cash en direct banking zoals KBC en ING Home'pay.

Hoe veilig is het winkelen via TENAshop?

De transacties die worden verricht op www.tenashop.be, worden beveiligd door het betaalsysteem Ogone (www.ogone.com). Alle informatie die wordt uitgewisseld voor de uitvoering van de betaling, wordt gecodeerd via het SSL-protocol. Deze gegevens kunnen niet worden opgespoord, onderschept of gebruikt door derden. Ze worden ook niet bewaard in onze computersystemen. Ogone is een technische dienstverlener en neemt geen betwistingen in verband met de bestellingen op zich. Deze moeten rechtstreeks met www.tenashop.be en/of uw bank worden geregeld. Wilt u meer weten over Ogone, neem dan een kijkje op www.ogone.com.

 

 

Mijn account

Waarom registeren?

Registreren maakt het u gemakkelijk voor toekomstige bestellingen. Registreer u als klant en vul alle verplichte (*) velden in. Bewaar uw gebruikersnaam (e-mailadres) en wachtwoord goed, hiermee kunt u op een later moment informatie over eerdere bestellingen inzien en eenvoudig opnieuw bestellen. Hiermee bespaart u tijd.

Moet ik een account aanmaken om bij u te winkelen?

Nee, het is niet verplicht een account aan te maken. U kunt ook zonder in te loggen éénmalig bestellen. Maar wilt u in de toekomst gemakkelijk een nieuwe bestelling plaatsen dan bespaart u met een account tijd.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat kan ik doen?

Klik op 'wachtwoord vergeten' in het vak van inloggen of registreren. Geef uw e-mailadres in en u ontvangt per e-mail een nieuw wachtwoord. In sommige gevallen komt deze email terecht in de map Junk/Spam/Ongewenste email. We raden u aan om het wachtwoord te veranderen naar iets wat voor u makkelijk te onthouden is.

Kan ik mijn e-mailadres wijzigen?

Nee, uw e-mailadres is de basis voor uw account. Als u dit wilt wijzigen, dient u zich opnieuw te registreren met het nieuwe e-mailadres. 

Retourprocedure

Retourprocedure
Lees hier meer over de retourprocedure